.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشفیات مواد مخدر در مازندران ۶۰ درصد رشد یافت
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران رشد ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری را نتیجه مشارکت و همکاری دستگاه های مختلف در استان برشمرد.

به گزارش شمال نیوز،  احمد مظفری صبح دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه استان با اشاره به ظرفیت عظیم سپاه و بسیج برای مقابله همه جانبه با مواد مخدر گفت: با حضور جدی سپاه و بسیج فصل جدید و نوینی برای کنترل آسیب‌های مواد مخدر آغاز خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: رشد ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال ۹۹ با مشارکت و همکاری دستگاه‌های کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر رقم خورده است و انتظار می‌رود در حوزه فرهنگی و پیشگیری نیز همه پای کار بیایند و ظرفیت سپاه و بسیج هم می‌تواند کمک بزرگی به کاهش نرخ اعتیاد در استان نماید.

 

سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران از آمادگی سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی بخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: مقابله و مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود و بسیج در حوزه آگاه سازی و اقدامات فرهنگی در این حوزه نقشی مهم و اساسی دارد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی مقابله با اعتیاد و مواد مخدر را اولویت اول اعلام کردند و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی سپاه و بسیج هم به عنوان سربازان امام و انقلاب در این راستا گام برمی دارند.

 

وی تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با مقابله جدی و همه جانبه با مواد مخدر دغدغه مردم را کاهش دهیم.

 

سرهنگ مسلمی با اشاره به سیاست ضرورت حرکت از مواد مخدر صنعتی به سوی مواد مخدر سنتی گفت: اعتیاد آرامش و آسایش زندگی را بر هم میزند و ضرورت دارد تا همه دستگاه‌ها با برنامه در این زمینه وارد عمل شوند.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران آمادگی سپاه کربلا را برای همکاری در حوزه مراکز ماده ۱۶ و بازپروری معتادان متجاهر اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد در زمینه ارتقا دانش اعتیاد و آموزش‌های همگانی برای آشنایی مردم با مضرات و خطرات مواد مخدر نیز از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.198 seconds.